اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی کل کشور خواستار شد: جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در دستور کار فرمانده انتظامی خوزستان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا سردار رادان روز چهارشنبه در حاشیه تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: خوزستان به واسطه مردم خوب و شریفش و اینکه مدت‌ها پذیرای رزمندگان بود از عنایت ویژه‌ای برخوردار است و باید در تقویت آن کوشا باشیم.

سردار رادان گفت: متاسفانه سرقت‌ها و تیراندازی‌های بی رویه‌ای، توسط دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در استان صورت می‌گیرد و باید با اقدامات فرهنگی، پلیسی و قانونی نسبت به جمع آوری چنین سلاح‌هایی اقدام کرد.

وی افزود: اگرچه فرهنگ‌سازی خوبی در بحث سلاح در استان انجام شده اما این موضوع باید به صورت ویژه در دستور کار فرمانده انتظامی جدید استان قرار بگیرد تا با همکاری مردم و دستگاه‌های دیگر، این دغدغه مردم کمتر شود.

فرمانده انتظامی کل کشور از مردم استان خوزستان درخواست کرد تا سلاح غیرمجاز خود را تحویل دهند و در ادامه بیان کرد: برخی از دارندگان سلاح اگر شرایط لازم را داشته باشند، می‌توانند به صورت مجاز از سلاح استفاده کنند در غیر این صورت داشتن سلاح غیرمجاز در دست آنها غیرقانونی بوده و استفاده از آن نیز خلاف است.