اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی مشگین‌شهر گفت: با تلاش ماموران انتظامی و پلیس آگاهی و رصد اطلاعاتی مبنی بر خرید و دپوی اموال مسروقه به‌ویژه سیم برق در اوزان بالا ، سارقان سیم‌های برق در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ نیکروز سلیمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سارقان زمانی که قصد بارگیری و انتقال اموال مسروقه توسط یک دستگاه کامیون از مشگین‌شهر به مقصد معلوم را داشتند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی از کشف و ضبط ۵۰۰ کیلوگرم سیم و کابل از کامیون سارقان خبرداد و گفت: در این زمینه چهار سارق و ۲ مالخر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی مشگین شهر همچنین به کشف و ضبط ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه نیز چهار قاچاقچی دستگیر شده و سه دستگاه خودرو مورد استفاده آنها هم توقیف شد.

سرهنگ نیکروز سلیمانی با بیان اینکه برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر ، سارقان و برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی در دستور کار پلیس قرار دارد ، از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

مشگین‌شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.