زنجان - ایرنا - فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سه مولفه مهم نظام جمهوری اسلامی شامل اقتدار، امنیت و آرامش کشور مدیون و وابسته به نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدرضا عباسی روز جمعه در مراسم یادواره شهید مهدی هادی از شهدای امنیت استان با بیان اینکه آسایش و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم، اضافه کرد: به شهادت فوت عظیم گفته می‌شود، چراکه شهید با شهادت خود به هدف نهایی که لقای پروردگار است، دست می یابد.

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهادت همه حائل‌های بین انسان و خداوند را از بین می‌برد، افزود: از دیدگاه امام علی (ع) شهادت بهترین جایگاهی است که هر انسان می‌تواند به آن دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای نظامی و انتظامی در سراسر مرزهای کشور حضور دارند و به پاسداری از کیان کشور مشغولند، گفت: ما باید قدردان نیروهای نظامی باشیم، چون در دورترین مکان‌ها با کمترین امکانات به دفاع از کشور مشغولند.

سردار عباسی با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی تعلق خاطر آن به مردم است، افزود: مردم عزیز ما قدردان این نیروهای خدوم هستند.

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی استان زنجان گفت: احساس آرامش و امنیت در کشور، مهمترین نعمت محسوب می شود که به برکت وجود نیروی انتظامی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در کشور هجمه‌ گسترده بر علیه این نظام وجود داشت، تصریح کرد: ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی موانع زیادی را پشت سر گذاشتیم تا به اقتدار و عزت کنونی رسیده ایم.

سردار عباسی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی، گفت: در برخی از جنگ‌ها ایران دخیل نبود، ولی ایران هدف بود، مثل جنگ سوریه که هدف دشمن از آن تسخیر جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه شهدای ما با ولایت‌مداری در راه دفاع از کشور جانانه جنگیدند، افزود: امیدواریم با الگوبرداری درست همه ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم، چون با شهدا عهد و پیمان بستیم.