ارومیه - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۶۹۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این استان پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، سید محسن حمزه‌لو روز شنبه با تاکید بر اجرای طرح مسکن ملی افزود: تاکنون ۲۹ هزار و ۵۷۳ نفر در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: این تسهیلات (ساخت مسکن) برای چهار هزار و ۲۹۵ نفر از متقاضیان این استان به صورت کامل پرداخت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: باقی متقاضیان نهضت ملی مسکن به بانک‌های عامل معرفی شده‌ و در مراحل مختلف دریافت تسهیلات هستند.

حمزه‌لو یادآور شد: از این تعداد تسهیلات پرداخت شده، چهار هزار و ۳۹۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای پروژه‌های خود مالکی بوده است.

وی اضافه کرد: ۶۹۱ هزار و ۶۱۲ میلیارد ریال نیز در قالب مشارکت مدنی تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی به متقاضیان پرداخت شده است.

حمزه لو گفت: مبلغ تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن در مرکز استان آذربایجان‌غربی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در باقی شهرها سه میلیارد ریال بوده که به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: در حال حاضر و براساس تصمیم جدید دولت، تسهیلات بانکی برای طرح‌های نهضت ملی مسکن پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.