یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: ۶۵ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب شرب در شهرستان های استان در حال اجرا است که با تکمیل آن بسیاری از مشکلات تامین آب شرب برطرف می شود.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز یکشنبه در بازدید از طرح های آبرسانی شهرستان میبد اظهار کرد: پروژه آبرسانی این شهرستان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در حال احداث است.

وی تصریح کرد: این طرح شامل حفر و تجهیز هشت حلقه چاه و ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و حدود ۱۸ کیلومتر خطوط انتقال و جمع آوری است.

استاندار یزد به عزم جدی تیم مدیریتی استان جهت تامین آب پایدار و با کیفیت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات و فعالیت های خوبی برای تامین آب استان در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اجرای خط اضطراری از محل خط انتقال خلیج فارس را یکی از اقدامات بزرگ در راستای تامین آب شهرستان اردکان دانست و افزود: با توجه به فاصله ۶ کیلومتری خط مذکور تا شهرستان میبد مقرر شد خط پدافندی این شهرستان نیز با مشارکت صنایع میبد و اردکان اجرا شود.

استاندار یزد گفت: مجموع پروژه های در حال اجرا در استان، سبب افزایش تاب آوری آبی شهرستان های استان به ویژه شهرستان های میبد و اردکان خواهد بود.