ورامین - ایرنا - سخنگوی دولت با حضور در منزل شهیدان مدافع حرم شهرستان ورامین، از ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان در خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی بهادری جهرمی یکشنبه شب در دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون، شهیدان نجیب الله انوری و امیر جعفری گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدایی است که با حضور به هنگام در صحنه مقابله حق علیه باطل، عزت و اقتدار را نصیب اسلام و ایران اسلامی کردند.

وی اظهار داشت: عزت، اقتدار و آسایش کنونی کشور، مرهون خون پاک شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا است، کسانی که برای اقتدار اسلام و مسلمین، همه هستی خود را تقدیم راه اسلام کردند.


بهادری جهرمی تصریح کرد: امروز مهمترین مسیر برای مقابله با تهدید و تهاجم نرم دشمنان قسم خورده نظام، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و یقینا این مهم در سایه بزرگداشت مقام شهدا و قدردانی و تجلیل از جایگاه والای خانواده آنان محقق می‌شود.

وی از شهدای مدافع حرم به عنوان افراد بصیر و ولایتمدار و آگاه به زمانه یاد کرد و گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز برای ادامه دادن راه شهیدان، باید جامعه اسلامی را از خدمات نظام برخوردار ساخته و عزت و سربلندی ایران اسلامی را با تکیه بر توان داخلی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دنبال کنند.


دبیر هیأت دولت پیش از دیدار با خانواده معظم شهدا، با حضور در گلزار شهدای امامزاده طاهر و مطهر خیرآباد ورامین، با نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

شهرستان ورامین طی دوران هشت سال دفاع مقدس ۷۵۵ شهید، ۹۵ آزاده و ۲ هزار جانباز تقدیم اسلام کرده‌اند.

این شهرستان همچنین ۵۵ شهید مدافع حرم در راه دفاع از حریم ولایت تقدیم راه خدا کرده است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.