گناباد-ایرنا- سه سانحه رانندگی که امروز، دوشنبه در شهرستان‌های خواف و گناباد واقع در جنوب استان خراسان رضوی رخ داد، 15 مصدوم برجا گذاشت.

یه گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خواف، بر اثر تصادف یک دستگاه پراید و کامیون در محور خواف_تایباد، هفت مجروح شدند.

این گزارش می افزاید: بدنبال تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور خواف -تایباد، حد فاصل سه راهی نشتیفان تا برآباد، پایگاههای اورژانس خرگرد و سنگان با ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف منتقل شدند.

همچنین شبکه بهداشت و درمان خواف از واژگونی خودروی ۴۰۵ در محور خواف -تایباد و مصدومیت چهار نفرخبر داده است، بدنبال وقوع حادثه فوق چهار دستگاه آمبولانس از مراکز اورژانس سنگان،کرات، خرگرد و هلال احمر خواف به محل اعزام و مصدومان حادثه پس از ارزیابی و اقدامات نخست درمانی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

روابط عمومی مرکز اورژانس گناباد هم از مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در ورودی روستای نوده میرمحراب این شهرستان گزارش شده است.

این گزارش می افزاید: بدنبال وقوع این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام و مصدومان سانحه را به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال دادند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.