شهرکرد- ایرنا- مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خردادماه گروه‌های تخصصی جهادی به مناطق محروم این استان اعزام شدند.

به‌گزارش روز یکشنبه ایرنا، سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی تاکید کرد: این گروه‌های جهادی تخصصی در عرصه‌های مختلف عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، کارآفرینی، امدادرسانی، فرهنگی و مشاوره‌ای در مناطق محروم و کمتربرخوردار چهارمحال و بختیاری حضور می‌یابند و خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی یکی از این اردوهای جهادی را اعزام گروه جهادی پزشکی نسیم مهر به روستای بوگر شهرستان خانمیرزا دانست و افزود: این گروه جهادی از ۱۲ خردادماه در این روستا مستقر شده است.

فولادی تصریح کرد: همچنین ۲۰ پزشک متخصص در زمینه‌های دندان‌پزشکی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، داخلی، روان‌شناسی و مشاوره و قلب به مردم ارمند شهرستان خانمیرزا خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ویزیت افزون‌بر یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی این منطقه را جزو خدمات این گروه جهادی پزشکی دانست و یادآور شد: برنامه‌ریزی برای اعزام گروه‌های جهادی در تابستان سال‌جاری انجام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند در قالب گروه‌های جهادی به مردم خدمت‌رسانی کنند.

به گزارش ایرنا، آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در ۱۵۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.