یاسوج - ایرنا - معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی با عنوان جام شهدای ۱۵ خرداد در خانه‌های احسان محلات مسکونی کم برخوردار این استان آغاز شد.

ابوذرصناعی نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقه مندان تا بیست و پنجم خردادماه سال جاری در سامانه ۳jam.ir نام نویسی کنند.

وی بیان کرد: این مسابقات در پنج محله کمتر برخوردار با هدف شناسایی استعدادهای برتر خیابانی در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.

صناعی نیا تصریح کرد: مسابقات مذکور در ابتدا به صورت گروهی و در مرحله بعد به صورت حذفی و با حضور ناظران محلی ، استانی و کشوری پیش بینی شده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: محلات مادوان سفلی، شهرک امام حسین در شهرستان بویراحمد، محلات لبنان و شهید کیامرثی در شهرستان گچساران و محله گلزار شهدا شهر دهدشت محلات هدف قرارگاه تحول و توانمند سازی محلات ۲۰۲۰ می باشد.

صناعی نیا خاطرنشان کرد:بهار امسال پیش از این قرارگاه قرارگاه تحول و توانمند سازی محلات ۲۰۲۰با برپایی اردوی جهادی در محله های مسکونی کمتر برخوردار لبنان و کیامرثی شهر دوگنبدان خدمات درمانی ارائه داده بود.

وی عنوان کرد: در اردوی جهادی مذکور همه خدمات درمانی از ویزیت،آزمایش، دارو به صورت رایگان به جامعه هدف ارائه شده بود.