اصفهان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بعدازظهر امروز در پی ریزش دیوار بر اثر طوفان شن ۶ نفر در کُمشچه مصدوم شدند.

منصور شیشه فروش پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اصفهان اظهار داشت: این حادثه در جوار امامزاده نرمی شهرستان دولت آباد رُخ داد که بر اثر ریزش دیوار تعدادی خودرو پارک شده نیز آسیب دید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به محتمل بودن حوادث ناشی از بارندگی‌های ناگهانی و فصلی، بارش تگرگ، وقوع صاعقه، رعد و برق و تندبادهای لحظه ای و ضرورت حضور عملیاتی در مناطق مختلف استان طی امروز و فردا به دستگاه های خدماتی و امدادی استان آماده باش اعلام شد.

وی با اعلام اخطار به گردشگران، مسافران، رانندگان و دامداران، توصیه کرد: در مناطق خطرخیز و حریم رودخانه ها حضور نداشته باشند و الزامات ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا، هواشناسی اصفهان تشدید ناپایداری محلی و رشد ابرهای همرفتی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب پنجشنبه را برای بیشتر مناطق استان پیش بینی کرده است.

همچنین این اداره نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب، سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیل‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، سقوط از ارتفاع، کاهش دید به واسطه طوفان و گرد و خاک هشدار داده است.