اصفهان - ایرنا - تیم‌های الدحیل قطر و النجمه بحرین روز پنجشنبه با برگزاری رقابت‌های مرحله نیمه‌ نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حریفان خود را شکست دادند و روز شنبه فینال تمام عربی این رقابت‌ها را در اصفهان برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تکلیف تیم های صعود کننده به فینال مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان امروز در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان مشخص شد.

تیم‌های الکاظمه کویت و الدحیل قطر از ساعت ۱۷ عصر امروز در دومین دیدار از مرحله نیمه‌ نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه نخست، نماینده قطر با ارایه بازی برتر صاحب توپ و میدان بود و توانست در پایان با نتیجه ۱۱ بر ۶ الکاظمه کویت را با شکست راهی رختکن کند.

در نیمه دوم نیز با وجود تلاش زیاد نماینده کویت برای جبران نتیجه، تیم الدحیل قطر بود که با کسب نتیجه ۲۳ بر ۱۹ الکاظمه کویت را شکست داد و به فینال بیست و پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا به میزبانی اصفهان رسید.

رافایل کاپوته بازیکن تیم الدحیل قطر در مصاف با تیم الکویت عنوان برترین بازیکن این رقابت را به خود اختصاص داد.

در دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا نیز بعد از ظهر امروز تیم النجمه بحرین ۳۱ بر ۲۹ الریان قطر را شکست داد و به فینال این جام رسید.

به این ترتیب تیم‌های الدحیل قطر و النجمه بحرین روز شنبه ۲۰ خرداد از ساعت ۱۷ بازی فینال و تیم‌های الریان قطر و الکاظمه کویت ساعت ۱۵ بازی رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا که از پنجشنبه ۱۱ خرداد در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آغاز شده بود تا بیستم این ماه ادامه دارد.