مهاباد - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ گفت: ۲ برادر خیر ۱۲۰ میلیون تومان به موسسه خیریه بیمارستان شهید راثی برای کمک به بخش درمان این شهرستان کمک کردند.

محمدتقی سلطانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: «کریم بهزادی» و «یوسف بهزادی» ۲ برادر شاهین دژی بابت احسان مادرشان مرحومه «زهرا خدایی» این مبلغ را در راستای کمک به تامین تجهیزات و اقلام مورد نظر بیماران به بیمارستان شهید راثی اهدا کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی حوزه بهداشت شهرستان کمبود برخی تجهیزات بیمارستانی است که امیدواریم با همکاری خیران و پیگیری مسوولان این مشکل رفع شده تا قدمی محکم در راستای ارائه خدمات به مردم برداشته شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ ضمن قدردانی از مشارکت و همت خیران در کمک به تهیه تجهیزات پزشکی گفت: در دوران کرونا نیز بخشی از اقلام مورد نیاز بیماران از محل کمک‌های خیران شهرستان تامین و برای بهبود ارایه خدمات در مراکز درمانی بکارگیری شد.

سلطانی اضافه کرد: با افتتاح طرح توسعه فاز دوم بیمارستان شهید راثی تعداد تخت‌های بیمارستانی در شاهین دژ به ۱۴۶ تخت افزایش پیدا کرد که این مهم در ارتقای شاخص سلامت تاثیر قابل توجهی داشته است.

شاهین‌دژ با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان شهید راثی تنها مرکز درمانی این شهرستان است.