کاشان - ایرنا - پیکر مرحوم حاج محمود صانعی فرد که روز گذشته به ۲ فرزند شهیدش پیوسته بود، در آیینی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های شهیدان و مسوولان کاشان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، پیکر پدر شهیدان احسان و محسن صانعی فرد که به علت بیماری و کهولت سن در ۹۲ سالگی دعوت حق را لبیک گفت، روز شنبه«۲۰خراد» از مسجد محمدیان در خیابان فاضل نراقی بر روی دستان مردم شهیدپرور کاشان تشییع و در مزار فیض خاکسپاری شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در این آیین گفت: امیدواریم این پدر والامقام میهمان رحمت رحیمیه خداوند باشند،حضرت علی«ع» می فرمایند هرکس بمیرد من را ملاقات می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: درسی که انسان از این رحلت ها می گیرد این است که دنیا فانی است و روزی برای ما تمام می شود ، باید برای سفر آخرت خود توشه آماده کنیم و از فرصت ها برای انجام واجبات و ترک محرمات استفاده کنیم.
آیین ترحیم پدر شهیدان صانعی فرد امشب پس از نماز مغرب و عشا در مسجد زینبیه در خیابان فاضل نراقی کاشان برگزار می شود.
شهید احسان صانعی فرد متولد یکم دیماه سال ۱۳۳۹ در کاشان است که در ۲۵ تیرماه سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در منطقه شلمچه به شهادت رسید و شهید محسن صانعی فرد متولد ۱۰ دی ماه سال ۱۳۳۷ در کاشان است که ۲۹ آبان سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ در منطقه پنجوین عراق به شهادت رسید،تاکنون اثری از پیکر مطهر این ۲ شهید والامقام یافت نشده است.
مردم شهرستان کاشان در مجموع یک هزار و ۷۴۸ شهید والامقام در جریان مبارزات پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از حریم امنیت و سلامت تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.