دزفول- ایرنا- مدیر مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: این مرکز به عضویت شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد) پارک فاوا درآمد.

میلاد ستاره عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بازدید دکتر دامغانی زاده رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) از امکانات و ظرفیت‌های موجود دانشگاه و شهرستان دزفول‌ و برگزاری جلسات متعدد با معاونان و کارشناسان پارک فاوا، مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول به شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد) پارک فاوا پیوست.
وی این عضویت را یک اقدام بسیار حیاتی و راهبردی برای مرکز در جهت توسعه و بهبود فضای فناورانه در حوزه ICT دانست و گفت: عضویت در شبکه تاد، مزایای بسیاری را برای مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول به ارمغان خواهد آورد.

مدیر مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه جندی شاپور دزفول افزود: برخورداری از اعتبارات (گرنت‌های) حمایتی شبکه تاد شامل گرنت جوانه، رشد، حمایتی و شکوفایی، حضور در پاویون پارک فاوا در نمایشگاه‌ها و اسکان متقابل شرکت‌ها در مراکز عضو شبکه از جمله مزایای عضویت در این شبکه است.
ستاره اظهارکرد: بهره‌مندی شرکت‌ها از خدمات آزمایشگاهی هر یک از مراکز عضو شبکه، استفاده از خدمات مشاوره‌ای عمومی، تخصصی و تجاری‌سازی اعم از مشاوره مالی و بیمه، مشاوره، حقوقی، مربیگری (منتورشیپ)، مشاوره تامین مالی از دیگر مزایای عضویت در شبکه توسعه اقتصاد است.

وی گفت: اعضای شبکه تاد برای ایجاد یک بستر نوآورانه و کسب ‌وکاری متمرکز در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات همکاری می‌کنند و ما به همراه سایر همکاران در این شبکه، به ایجاد یک اکوسیستم فعال و پویا برای توسعه فناوری و اقتصاد دیجیتال نیز تلاش خواهیم کرد.