ساری- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: آتش سوزی در شرکت پلیمر در شهرک صنعتی منصورکنده بابل از سوی آتش‌نشانان مهار شد.

سید مازیار حسنی روز یکشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: بعد از اینکه این حادثه به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بابل در ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح امروز گزارش شد، در کمترین زمان ممکن ۲ دستگاه خودرو سنگین مهار آتش به همراه ۹ آتش نشان از ایستگاه های شماره سه و هفت سازمان به محل آتش‌سوزی واقع در جاده کیاکلا اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه و بررسی اولیه مشخص شد آتش سوزی در محل انباشت بشکه های روغن در یک کارگاه غیر فعال تولید پلیمر آغازه شده و از چند جهت در حال گسترش و سرایت به سایر بشکه های روغن، تجهیزات کارگاه و اطراف است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل بیان داشت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات انفرادی و دستگاه تنفسی در کمترین زمان ممکن از چند طرف خود را به کانون آتش سوزی رسانده و پس از حدود ۶۰ دقیقه تلاش آتش را کنترل و پس ازعملیات تهویه، تخلیه دود، جداسازی و حصول ایمنی به عملیات خود خاتمه دادند.

به گزارش ایرنا، شهرک صنعتی منصور کنده با فعالیت ۲۴۰ واحد تولیدی در مسیر جاده بابل به کیاکلا در استان مازندران واقع است.