یاسوج - ایرنا - فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات زیرساختی چون احداث پاسگاههای ایست و بازرسی در محور ارتباطی یاسوج به اصفهان بمنظور تقویت تقویت امنیت و نظارت بهتر بر این محور ترانزیتی خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سردار کیقباد مصطفایی روز یکشنبه در آیین کلنگ زنی پاسگاه ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان گفت : برای کنترل و نظارت بر این محور مهم ارتباطی به زمین زده شد تا نظارت بهتری بر این مسیر انجام شود وبتوانیم از حوادث ناگوار جلوگیری کنیم .

سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در این آیین از خدمات و فعالیت های شبانه روزی ماموران پلیس و انتظامی قدر دانی کرد و خواستار نظارت بیشتر بر محورهای حادثه خیز این استان شد.

کلنگ زنی ساخت پاسگاه ایست بازرسی میمند در جاده یاسوج- اصفهان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان

در این آیین فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: جاده یاسوج به اصفهان یکی از اصلی ترین محورهای کشور است که روزانه تردد های بسیاری در این محور به ثبت می رسد.
سرهنگ حسن دانایار افزود: بر اساس آخرین آمار ۴۲ درصد از تصادف های استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر سرعت های غیرمجاز خودروهای شوتی و حامل بار کالا و یا قاچاق انسان رخ می دهد.
وی همچنین با اشاره به اینکه براساس گزارش ها ۳۰ درصد تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به خودروهای شوتی و حمل تبعه افغان بوده است ادامه داد: با ایجاد این ایست بازرسی تا حدود زیادی از این مشکلات جلوگیری می شود.
.