اهواز - ایرنا - مدیر آکادمی باشگاه فولاد خوزستان گفت: استعدادیاب‌های باشگاه به منظور شناسایی نخبگان فوتبالی استان در اکثر نقاط خوزستان حاضر شده و کار استعدادیابی را انجام می‌دهند.

سجاد مهدی‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان‌کرد: امسال متفاوت با سال‌های قبل، استعدادیابی بازیکنان سامانه‌ای شده و برای بررسی بیشتر استعدادها در شهرستان ها حضور پیدا می کنیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته خانواده های بسیاری به اهواز می‌آمدند و ساعت‌ها در گرما معطل می‌شدند تا فرزندانشان فرآیند استعدادیابی را طی کنند اما امسال بنا داریم کار را درون شهرستان‌های استان انجام دهیم.

مدیر آکادمی باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: پس از انجام مراحل تست‌گیری، بهترین نفرات شناسایی شده و عضو تیم‌های باشگاه در لیگ کشوری می‌شوند.

وی شناسایی و کشف استعدادها را از اهداف مهم این آکادمی برشمرد و افزود: امین حزباوی که اکنون به تیم السد قطر پیوسته است زمانی در تیم‌های نونهالان و نوجوانان فولاد بازی می‌کرد و از این باشگاه به تیم ملی راه یافت.

مهدی‌پور گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده بی‌شک بعد از ۲ یا سه سال شاهد ظهور حزباوی‌های دیگری در تیم بزرگسالان فولاد خواهیم بود.

وی افزود: باید یک کار اصولی انجام دهیم تا شاهد تحولی عظیم در فوتبال خوزستان باشیم. خوشبختانه دید مدیریت باشگاه به آکادمی بسیار خوب بوده و به دنبال پیشرفت جوانان استان هستند.

مدیر آکادمی باشگاه فولاد خوزستان در پایان گفت: قرار است سرمربی تیم بزرگسالان فولاد ارتباط نزدیکی با آکادمی داشته باشد و ما هم سعی می‌کنیم این ارتباط همواره حفظ شود.

گفتنی است تیم‌های نونهالان و نوجوانان فولاد خوزستان در فصل جاری عنوان قهرمانی باشگاه‌های ایران را به خود اختصاص دادند.