تهران - ایرنا - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری شمار تماس‌های ثبت شده در سامانه ۱۱۱ در طول ۷۲ ساعت سفر استانی آذربایجان شرقی را ۸۶ هزار ۶۷۹ مورد اعلام کرد و گفت که بیش از ۶ هزار کاربر از سطح استان پاسخگوی تماس‌های مردمی شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد صالحی روز یکشنبه در حاشیه حضور رئیس سازمان محیط زیست در سامانه پاسخگویی به تماس های مردمی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهور این آمار را اعلام کرد و افزود: ۲۹ میز ارتباطات مردمی در استان آذربایجان شرقی برای رسیدگی به مطالبات مردمی برپا شد که در این بخش ۱۸ هزار ۸۴۱ مورد ملاقات چهره به چهره با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و معاونان دستگاه‌ها صورت گرفت و این مدال افتخار برای خدمت‌رسانی به مردم بود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری درباره حضور مسئولان در سامانه پاسخگویی به تماس‌های مردمی در این مرکز گفت که از آذرماه سال گذشته تاکنون ۳۲ عضو کابینه حضور یافتند که این در طول ادوار دولت‌ها بی‌نظیر بوده است یعنی در کمتر از ۶ ماه این افراد در این مرکز حضور یافتند و با حضور جدی اعضای کابینه این فرایندی که شروع شده ادامه می‌یابد.

وی درباره عمده موضوعات و مشکلات مردم استان آذربایجان شرقی را ارائه تسهیلات عنوان کرد.