تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: طبق قولی که داده بودیم، زمین چمن ورزشگاه تختی برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر و لیگ یک در فصل آتی آماده است.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، علی جوادی در حاشیه تور جهانی تنیس که به میزبانی تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: همیشه در تلاش برای برگزاری مسابقات بین‌المللی در تهران هستیم. باید از فدراسیون تنیس و هیئت تهران برای این میزبانی تشکر کنم که خوشبختانه با حضور نفرات مطرح در حال برگزاری است.

وی افزود: وظیفه ما حمایت از رشته‌های مختلف است و می‌خواهیم برای توسعه تنیس از زمین‌های که در پایتخت موجود است، استفاده کنیم. استعدادیابی در تنیس برای افزایش ورزشکاران مهم است و در این راستا می‌بایست با آموزش و پرورش تعامل داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان پایتخت اضافه کرد: برای اینکه زیرساخت و بستر جهت برگزاری رویدادهای مناسب داشته باشیم، نیاز به گسترش زمین‌های تنیس است تا فقط متکی به زمین‌های تنیس مجموعه انقلاب نباشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه زمین چمن ورزشگاه تختی تهران برای میزبانی از دیدارهای لیگ آماده است یا خیر؟‌ گفت: طبق قولی که داده بودیم، اقدامات لازم انجام شد و این زمین برای فصل آتی آماده است تا از تیم‌هایی چون هوادار و پیکان در لیگ برتر یا سایپا در لیگ یک، آنهم در حضور تماشاگران میزبانی کند.

جوادی در خصوص اینکه گفته می‌شود در مجموعه ورزشی تختی، زمینی برای فوتبال بانوان نیز در نظر گرفته شده، عنوان کرد: قطعه زمینی را در این مجموعه مجزا کرده‌ایم و اقدامات در حال انجام شدن است تا آکادمی و کمپ فوتبال راه‌اندازی شود.