کرمان - ایرنا - معاون روابط عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان گفت: مشکل ما در این مقطع بودجه است و باید ابتدا بودجه باشگاه مشخص شود تا بتوانیم بر این اساس با یک سرمربی داخلی یا خارجی قرارداد ببندیم.

رضا امینی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت ملی مس هنوز هیچ بودجه ای برای این فصل باشگاه مس رفسنجان مصوب نکرده و پس از تعیین بودجه، وضعیت انتخاب سرمربی مس رفسنجان تا چند روز آینده مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا باشگاه مس رفسنجان در مورد تمدید با محمد ربیعی سرمربی فصل گذشته این تیم به نتیجه رسیده است؟ اظهار داشت: شرایط به نحوی شده که روند انتخاب سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان وابستگی به بودجه این باشگاه پیدا کرده است.

معاون روابط عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان عنوان کرد: اعدادی که در رسانه ها برای بودجه امسال باشگاه مس اعلام شده، واقعی نیست؛ رسانه ها رقم های مختلفی همچون ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند که هیچ کدام صحت ندارد.

وی در واکنش به این پرسش که آیا باشگاه مس رفسنجان پیشنهادی به رسول خطیبی داده است؟ گفت: طبیعی است که بسیاری از سرمربی ها در این فصل پیشنهادهایی داشته باشند اما ما به صورت رسمی یا غیررسمی به خطیبی پیشنهاد ندادیم و این موضوع صحت ندارد.

تیم فوتبال مس رفسنجان در بازی های فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور توانست با کسب ۴۷ امتیاز از ۳۰ بازی خود، در جایگاه پنجم قرار گیرد.