اصفهان - ایرنا - سرپرست تیم بیسبال اصفهان گفت: اگر چه تیم استان از بازیکنان مستعد و حرفه ای سود می‌برد، اما کمبود وسایل و تجهیزات اصلی‌ترین دغدغه این تیم است.

حجت میرهندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هزینه‌های تیم از سوی خود بازیکنان تأمین می‌شود و با توجه به گرانی تجهیزات و وسایل با چالش‌های متعددی رو به رو هستیم.

وی اضافه کرد: در مدت اخیر تهیه تنها ۲۴ عدد توپ به وسیله انجمن و فدراسیون آن هم با قیمت نیم بها نتوانست ما را از لحاظ تجهیزات و امکانات به شرایط مطلوب برساند.

سرپرست تیم بیسبال اصفهان افزود: با این حال اعضای تیم مصمم هستند که با انگیزه بالا در رقابت‌های کشوری حضور یابند و افتخاری برای استان کسب شود.

میرهندی افزود: فضای کنونی تیم دوستانه است و تمرینات را به خوبی پیش خواهیم برد تا به مرز آمادگی مطلوب برای رویارویی با رقیبان کشوری دست یابیم.

وی با اشاره به برگزاری ٢ بازی دوستانه با تیم طیف تهران در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: دیدار اول با نتیجه ٢٣ بر ١٩ به سود تهرانی‌ها و مسابقه دوم با نتیجه ١١ بر ١٠ با پیروزی ما به پایان رسید.

سرپرست تیم بیسبال اصفهان با بیان اینکه رقابت‌های دوستانه برای ارتقای آمادگی و هماهنگی و بهبود عملکرد بازیکنان جدید و جوان تیم نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: بر همین اساس قصد داریم تا پیش از آغاز مسابقات کشوری ٢ بازی دوستانه دیگر با طیف تهران برگزار کنیم.

میرهندی ادامه داد: رقابت‌های کشوری بیسبال ۱٩ تا ٢٣ تیر در ورزشگاه بیسبال کرج برگزار خواهد شد.