پاکدشت - ایرنا - فرماندار پاکدشت بابیان اینکه برق اداره های پرمصرف شهرستان قطع می‌ود، گفت: با توجه به حساسیت خدمت رسانی در مجموعه شهرداری، بر لزوم استفاده از ژنراتور در این نهاد برای مدیریت مصرف برق تأکید شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن اردستانی روز سه‌شنبه در جریان اجرای طرح بازدید از وضعیت مصرف برق در شهرستان پاکدشت اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار تهران و لزوم مدیریت مصرف برق در ادارات و نهادهای خدمات رسان، طرح بازدید مدیریت مصرف برق توسط ادارات شهرستان آغاز شده و در صورت مشاهده هر گونه مواردی که در آن نقض دستورالعمل مشاهده شود، با ان اداره برخورد می‌ شود.

وی افزود: به منظور آغاز باقدرت اجرای این طرح، کار بازدید از میزان مدیریت مصرف برق از فرمانداری و شهرداری پاکدشت آغاز شده تا سایر ادارات و نهادها بدانند که برخورد با متخلفان جدی و بدون اغماض صورت می‌گیرد.
اردستانی خاطرنشان کرد: بر اساس دستور استاندار تهران، در بازدید و یا پایش برخط اولیه، در ابتدا به ادارات و نهادها تذکر و اخطار داده می‌شود و در صورت تکرار و عدم رعایت موضوع ، برق ادارات متخلف قطع و ضمن گزارش به فرمانداری شهرستان و همچنین استانداری تهران، برقراری مجدد آنها منوط به ارائه تعهد کتبی بالاترین مقام مسئول آن اداره در شهرستان خواهد بود.

این مسئول تاکید کرد: معیار سنجش مدیریت مصرف برق، کاهش ۳۰ درصدی مصرف ادارات نسبت به سال پایه ۱۴۰۰ در طول ساعت کاری است ضمن این که پس از اتمام ساعت کاری، ادارات باید مصرف خود را نسبت به ساعات کاری ۶۰ درصد کاهش دهند.

فرماندار پاکدشت یادآور شد: علاوه بر ادارات و نهادها، کلیه بانک‌ها نیز در فهرست نهادها برای کاهش میزان مصرف برق قرار داشته و موظفند تا مدیریت مصرف برق را رعایت کنند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.