کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه بر پیگیری مستمر طرح ها و برنامه‌ها توسط مدیران استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه طرح های نیمه تمام و راکد بسیاری وجود دارند که اتمام آن ها نیازمند پیگیری مداوم مدیران و هم‌افزایی و همراهی ادارات و سازمان های مختلف است.

به گزارش ایرنا، محمدطیب صحرایی روز پنج شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان کنگاور که با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، امام جمعه شهرستان و مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد؛ عنوان کرد: روزگاری حاکمان این کشور را ابرقدرت ها بدون نظر مردم می آوردند و می بردند و آن دوران به برکت انقلاب اسلامی به پایان رسید.

وی افزود: یکی از افتخارات نظام اسلامی استقلال، عزت و کرامتی است که امروز مردم ما در دنیا دارند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالار است و کسانی که در این نظام مسئولیتی را می‌پذیرند باید از این فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم استفاده کنند.

وی ادامه داد: اولویت های کنگاور در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی باید با دقت شناسایی شوند و سپس با یک اولویت بندی مناسب به دنبال اجرای آن ها باشیم.

مقام عالی استان بر هم افزایی و وفاق مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلف در اجرای اولویت‌های شهرستان تاکید کرد و گفت: نگاه های بخشی و جزیره ای دستگاه‌ها در عرصه های مختلفی مانند صدور مجوزها، اجرای برنامه های تولید و اشتغال و سرمایه گذاری، مانع اصلی پیشبرد برنامه‌ها و اولویت ها محسوب می‌شود .

صحرایی بر پیگیری مستمر پروژه‌ها و برنامه‌ها توسط مدیران تاکید کرد و گفت: متاسفانه پروژه های نیمه تمام و راکد بسیاری وجود دارند که اتمام آن ها نیازمند پیگیری مداوم مدیران و هم‌افزایی و همراهی ادارات و سازمان های مختلف است.

در پایان با تقدیر از زحمات فرزاد الماسی فرماندار سابق، ایرج صادقی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کنگاور معارفه شد.