بندرعباس - ایرنا - امام جمعه موقت بندرعباس گفت: برخی همچنان از فرصت‌ همکاری با چین و کشورهای فقیر انتقاد می‌کنند درحالی که از دست دادن فرصت‌ها تنها می‌تواند به ضرر ایران و توسعه اقتصادی کشور منجر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین قنبر درویشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ضرورت توجه به تولید گفت: چین بازارهای دنیا را در دست گرفته درحالی که ایران با تولید کالاهای رقابت‌پذیر می‌تواند بازار دنیا را در دست بگیرد.

وی ادامه داد: عدم موفقیت آمریکایی‌ها برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران باعث شده تا دولتمردان این کشور برای مذاکره با انقلاب اسلامی کاسه گدایی به دست بگیرند.

امام‌ جمعه موقت بندرعباس تصریح کرد: روزی در دهه شصت دشمنان داخلی و خارجی برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران از بیان هیچ حرفی ابا نداشتند و می‌گفتند امام خمینی(ره) که از دنیا برود دولتش نیز از بین می‌رود اما خدا نام و یاد امام راحل را در سطح دنیا بالاتر برد.

همگان در برابر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مسوول هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین دوریشی در بخش دیگری با اشاره به درپیش بودن اول ماه ذی‌الحجه پیوند آسمانی و مبارک حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) بر حمایت از ترویج ازدواج‌های اسلامی و آسان و پرهیز از بی‌بندوباری در مراسم‌های عروسی تاکید کرد.

وی در این رابطه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قانون اشاره کرد و افزود:‌ برخی از ادارات در این استان به دلیل اعتقاد قلبی نداشتن به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قانون را درست اجرا نمی‌کنند درحالی که همگان در برابر این قانون مسوول هستیم.

امام جمعه موقت بندرعباس در بخش دیگری به تفاهم‌نامه جذب ۲ هزار و ۶۵۰ نیروی بومی هرمزگان در پالایش نفت بندرعباس با حضور استاندار و مدیرعامل این شرکت اشاره و ابراز امیدواری کرد موضوع به‌کارگیری جوانان بومی در پالایشگاه‌های این استان به صورت عملی دنبال شود.