تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال کشورمان نیمه اول دیدار با قرقیزستان را در تورنمنت کافا با پیروزی به پایان رساند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار در چارچوب مرحله گروهی تورنمنت کافا از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه دولن اوزور موخوف بیشکک به مصاف تیم ملی قرقیزستان رفته است.

دو تیم در حالی در آخرین بازی گروه اول به مصاف هم رفته‌اند که ایران در اولین دیدار برابر افغانستان به یک پیروزی پرگل ۶ بر یک دست پیدا کرد و قرقیزها هم برابر افغانستان با یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

شاگردان قلعه‌نویی از همان دقایق اولیه با فشار  روی دروازه قرقیزستان به دنبال رسیدن به گل بودند. با این حال قرقیزها با ارائه یک فوتبال دفاعی و فشرده راه رسیدن به دروازه را برای مهاجمان کشورمان سخت کرده بودند.

در اولین موقعیت جدی این دیدار در دقیقه ۱۶ ضربه سر پورعلی‌گنجی روی سانتر علیرضا جهانبخش را دروازه‌بان قرقیزستان راهی کرنر کرد.

در ادامه فشار ایران ادامه پیدا کرد و در نهایت در دقیقه ۳۴ بود که مهدی طارمی با پاس عمقی جهانبخش در مصاف تک به تک، دروازه قرقیزستان را باز کرد تا ایران یک بر صفر پیش بیفتد.

۴ دقیقه خطای مدافعان قرقیزستان روی مهدی ترابی در محوطه جریمه، ایران را صاحب یک ضربه پنالتی کرد و طارمی این ضربه را تبدیل به گل دوم خودش و تیم کشورمان تبدیل کرد.

نیمه اول با برتری ملی‌پوشان فوتبال ایران با نتیجه ۲ بر صفر برابر قرقیزستان به پایان رسید.

ترکیب اولیه ایران:

علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی گنجی، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، سیدمحمد کریمی، امید نورافکن، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، رضا اسدی و مهدی طارمی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب اولیه قرقیزستان:

آنتون کوچنکوف، والری کیچین، خریستین براوزمن، میرلان مورزائف، عادلژون عبدالرحمانوف، سویونتبک مامیرالیف، گولژیگیت آلیکولوف، کیرت ژیرگابلک، اربل آتابائف، آتا ژوماشف و آلیموردون شوکوروف

سرمربی: اشتفان تارکویچ