تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: خوشبختانه تاکنون تعامل خیلی خوبی با بهروز عطایی داشته‌ایم و برای اینکه خانزاده بتواند هم به تیم ملی و هم به تیم جوانان کمک کند جلساتی با سرمربی تیم ملی برگزار کردیم.

رضا مومنی‌مقدم در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص شرایط تیم والیبال جوانان اظهار داشت: تیم جوانان در حال برگزاری اردوی پنجم خود است. در این اردو ۱۷ بازیکن حضور دارند و اردوی ششم هم از دوم تیر آغاز خواهد شد و پس از آن راهی بلغارستان خواهیم شد تا ۳ دیدار تدارکاتی با تیم‌های بلغارستان، آمریکا و برزیل برگزار کنیم.

وی افزود: در پایان اردوی بلغارستان مستقیما از این کشور راهی بحرین خواهیم شد تا در رقابت‌های جهانی شرکت کنیم. خوشبختانه شرایط تیم جوانان، خوب است و همه بازیکنان رقابت نزدیکی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی دارند. هم کادرفنی و هم بازیکنان تلاش می‌کنند تیم در بهترین شرایط خودش باشد. ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه خیلی خوبی را در بحرین کسب کنیم و نکته مهمتر ارائه بازی‌های باکیفیت است تا نماینده خوبی برای والیبال ایران باشیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان تصریح کرد: با توجه به اردوهای سنگینی که داشتیم مصدومیت‌هایی برای برخی بازیکنان به وجود آمد؛ اما این مصدومیت‌ها در حال بهبودی است و رفته رفته به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم. تنها مشکل ما کمبود بازی‌های تدارکاتی است و فقط چند بازی دوستانه با تیم‌های داخلی انجام دادیم. تنها بازی‌های دوستانه ما همان ۳ بازی‌ای است که در بلغارستان خواهیم داشت و این تعداد بازی تدارکاتی برای آمادگی تیم جوانان کافی نیست؛ اما چون سال گذشته با همین تیم توانستیم قهرمان آسیا شویم بازیکنان تا حدود زیادی با هم هماهنگ هستند.

مومنی‌مقدم در مورد وضعیت پوریا خانزاده عنوان کرد: پوریا خانزاده کاملا در اختیار تیم ملی بود و به واسطه اینکه او بازیکن تاثیرگذاری برای این تیم محسوب می‌شود نیاز بود که در لیگ ملت‌ها شرکت کند. کیفیت خانزاده بر کسی پوشیده نیست و هم در جوانان آسیا و هم در لیگ برتر درخشش زیادی داشت و به عنوان پدیده لیگ هم انتخاب شد. البته بازیکنان دیگری هم داریم که کیفیت بالایی دارند و نسل خوبی را برای تیم ملی بزرگسالان پرورش داده‌ایم تا ان‌شاءالله در سال‌های آینده به این تیم اضافه شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون تعامل خیلی خوبی با بهروز عطایی داشته‌ایم و برای اینکه خانزاده بتواند هم به تیم ملی و هم به تیم جوانان کمک کند جلساتی با سرمربی تیم ملی برگزار کردیم و وی وعده داد که برای حضور این بازیکن در تیم جوانان کمک خواهد کرد. امیدوارم با حضور خانزاده و سایر بازیکنان بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را در بحرین کسب کنیم.

سرمربی تیم جوانان در پایان خاطرنشان کرد: برای تیم ملی بزرگسالان و همه تیم‌های پایه کشورمان آرزروی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانند در مسابقات پیش‌رو سربلند باشند و از آبروی والیبال ایران دفاع کنند.