سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان در پیام جداگانه‌ای شهادت پاسدار رشید سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، شهید ««رزگار تبیره» توسط ضد انقلاب در مریوان را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، در پیام روز شنبه اسماعیل زارعی کوشا آمده است: بار دیگر فرزند برومندی از دیار عشق و ایثار کردستان قهرمان جان خویش را در راه حفاظت از امنیت و آرامش ،این دیار از میهن عزیز اسلامی تقدیم کرد.

در ادامه بیان شده است: پاسدار شهید «رزگار تبیره»از پرسنل شریف و فداکار سپاه بیت المقدس کردستان در حین انجام وظایف محوله، برای پاسداری از امنیت مردم عزیزمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب شهادت این جوان رشید را به محضر خانواده گرانقدر ایشان، دوستان، همرزمان و همه‌ی مردم عزیز کردستان بویژه مردم شهید پرور و قهرمان شهرستان مریوان تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند بزرگ علو درجات و همنشینی با ابرار و اولیاء الهی را برای روح بلند این شهید عزیزمان خواستارم.

به گزارش ایرنا، شب گذشته در درگیری نیروهای سپاه مریوان با عوامل گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه مرزی این شهرستان یکی از نیروهای مدافع امنیت سپاه به شهادت رسید.

در این درگیری که ساعت ۲۲ جمعه‌ ۲۶ خرداد شب اتفاق افتاد، «رزگار تبیره» از نیروهای بومی سپاه مریوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این درگیری در محدوده روستاهای دره‌تفی و سردوش مریوان در حاشیه غربی دریاچه زریوار روی داد.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کردستان

در پیام حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی آمده است: خبر شهادت پاسدار رشید اسلام رزگار تبیره، پرسنل سپاه و فرزند غیورکردستان موجب تالم و تاثرهمگان شد.

در ادامه عنوان شده است: اینجانب شهادت این پاسدار دلاور سپاه اسلام و ولایت که در راستای حراست و امنیت ایران اسلامی در درگیری با گروهک های ضدانقلاب در منطقه مرزی شهرستان مریوان به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند محضر خانواده معظم این شهید والامقام، مردم شریف و شهیدپرور کردستان و به ویژه مردم سربلند مریوان و همرزمان غیورش تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

امید است روح پاکشان در جوار صلحا و شهدا قرین رحمت الهی و راه سرخ شان پررهرو باد.