تهران- ایرنا- عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی مدیری کارآمد و باتجربه بوده و فردی توانمند برای تصدی این وزارتخانه است.

حجت‌الاسلام محمد سبزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره صلاحیت و برنامه‌های محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مدیریت کارآمد و توانمند است و تجربه فعالیت در معاونت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی را دارد.

وی از نیکبخت را دارای تجربیات موفق در حوزه کشاورزی دانست و اظهار داشت: یکی از اقدامات موفق نیکبخت در سازمان تعاون روستایی را در نوروز ۱۴۰۲ و تنظیم بازار شب عید شاهد بودیم به طوری که میوه به میزان مورد نیاز و قیمت مناسب خریداری و به بازار عرضه شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: نیکبخت فردی موفق در حوزه کاری خود بوده و تاکنون عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش ایرنا، محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی تجربیات ارزنده‌ای در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی دارد و در رده های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و به‌عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

نیکبخت در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه مجلس شورای اسلامی طی نامه رییس جمهور به رییس مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شد و جلسه رای اعتماد وی ۳۰ خرداد برگزار می شود.