تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی پرتغال به رونالدو پیشنهاد داد تا به تیم جوانان کمک کند.

به گزارش ایرنا، تارنمای گل نوشت: روبرتو مارتینز اصرار دارد که کریستیانو رونالدو باید به تیم جوانان پرتغال کمک کند. سرمربی پرتغال از رونالدو به عنوان یک الگوی موفق در رختکن یاد کرد و از این بازیکن می‌خواهد که نکات ارزشمندی را به جوانان تیم ملی پرتغال انتقال دهد.

مارتینز یادآور شد: بازی در یک باشگاه غیراروپایی در برخی مواقع یک مزیت محسوب می‌شود. سه راه برای ارزیابی یک بازیکن در نظر داریم که کیفیت فردی، تجربه و تعهد شامل آن می‌شود. تعهد کریستیانو کامل است و اسطوره‌ای برای فوتبال پرتغال و جهان محسوب می‌شود. وی ۱۹۸ بازی برای تیم ملی پرتغال انجام داد.

سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: کریستیانو و پپه اسطوره‌های فوتبال پرتغال هستند و ما به آنها نیاز داریم تا تمام تجربه و خرد را به جوان‌ترین بازیکنان منتقل کنند. او نیز مانند هر بازیکن دیگری، برای بازی کردن باید خوب تمرین کند. ما به محیطی با عملکرد بالا برای رقابت بازیکنان خود نیاز داریم.

رونالدو پس از گذراندن ۶ ماه در عربستان سعودی، با مشکلاتی به خصوص گرمای هوا در خاورمیانه مواجه شده است؛ اما این بازیکن ۳۸ ساله علیرغم شایعاتی مبنی بر جدایی هنوز به باشگاه متعهد است. رونالدو در یک فصل در ۱۶ بازی در عربستان سعودی ۱۴ گل به ثمر رساند تا النصر در جایگاه دوم لیگ برتر قرار گیرد.

او در دیدار پرتغال با بوسنی و هرزگوین در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ حضور خواهد یافت.