تهران- ایرنا- لیست بازیکنان خروجی تیم فوتبال نساجی مازندران و همچنین بازیکنان مورد نظر این تیم مشخص شد.

به گزارش ایرنا، مهدی رحمتی که چندی پیش هدایت سرمربی نساجی را برعهده گرفت، فهرستی از بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار باشگاه قرار داد که برخی از این بازیکنان مورد تایید هیئت مدیره قرار گرفتند و بعضی از گزینه‌ها هم با مخالفت آنها روبرو شد.

با توجه به فهرستی که مهدی رحمتی اعلام کرد، علی شجاعی از این تیم جدا شد. در فهرست رحمتی نام متین کریم‌زاده به چشم نمی‌خورد تا جدایی این بازیکن هم قطعی به نظر برسد. همچنین پس از پایان فصل احمد عبدالله‌زاده نیز نساجی را ترک کرد.

قرارداد محمد شریفی نیز به پایان رسید و به دلیل قرار نداشتن در لیست بازیکنان تمدیدی از این تیم جدا شد.

همچنین شنیده می‌شود حسین مهربان مهاجم فجرسپاسی در آستانه پیوستن به نساجی مازندران است و بازیکنان فصل گذشته نساجی همچون مهرداد عبدی، محمدرضا مهدی زاده، سید احمد موسوی، سعید بیگی، علی داوران، ایوب کلانتری نیز با نساجی یک فصل دیگر قرارداد دارند و در این تیم می‌مانند.

رشید مظاهری دروازه‌بان سابق و جنجالی استقلال گزینه مهدی رحمتی است که البته هنوز جذب او قطعی نشده است زیرا اعضای هیئت مدیره نساجی به دنبال حفظ علیرضا حقیقی هستند.

فرزاد زامهران وینگر نساجی مازندران در پنجمین فصل حضور متوالی خود در این تیم، مورد نظر سیدمهدی رحمتی قرار گرفت و در نساجی ماندنی شد. حامد شیری هم خبرهایی مبنی بر جدایی او شنیده شد؛ اما مانند حقیقی، مدیران باشگاه به دنبال حفظ کاپیتان هستند.

وحید محمدزاده و امیرمحمد هوشمند هم پیش از این از آلومینیوم به نساجی پیوسته بودند.