بندرعباس - ایرنا - رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) بر توان بالای فراجا در زمینه مقابله با ناامن کنندگان امنیت کشور اعتماد و اطمینان دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان افزود: فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) بهتر از من که در فراجا مشغول به خدمت هستم، این فرماندهی و نیروهای تحت امر آن را می‌شناسند و از توان بالای آنان آگاه هستند.

وی ادامه داد: عوامل این نیرو در بندرعباس کاری کنند که مردم از نظر وجود امنیت احساس آرامش کنند که شرایط با گذشته متفاوت، امن‌تر و متحول تر شده است و این توان در نیروهای فراجا وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در فراجا در بخش دیگری از سخنان خود به اغتشاشات سال گذشته پرداخت و اضافه کرد: اغتشاشات طراحی و برنامه‌ریزی شده از سوی دشمنان نظام در سال گذشته با شعارهای گمراه کننده با درایت مردم و حضور نیروی‌های تامین کننده نظم و امنیت در صحنه خنثی و به موفقیت نرسید.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطر نشان کرد: این طرح و برنامه‌ریزی که دشمنان برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده بودند به فضل الهی شکست خورد و اگر در هر کشور دیگری اجرا می‌شد شاید به موفقیت می‌رسید.

در پایان این آیین از تلاش‌های حجت الاسلام ابراهیم صفورایی تقدیر و حجت الاسلام طالب غفاری به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی انتظامی هرمزگان معرفی شد.

حجت الاسلام ابراهیم صفورایی به عنوان رییس عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان جنوبی منصوب شده است.