تهران - ایرنا - قهرمان روسیه‌ای هفته دوم تنیس فیوچرز تهران معتقد است که میزبانی چنین مسابقاتی سطح تنیس ایران را بالا می‌برد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، هفته دوم رقابت های تنیس فیوچرز تهران با قهرمانی دنیس لاک از روسیه به پایان رسید.

کلاک پس از قهرمانی در فبیوچرز تهران با اشاره به اینکه برای دومین بار است که به ایران می‌آید،گفت: بار اول به مسابقات کیش آمدم و این بار در رقابت‌های فیوچرز تهران حاضر شدم. سطح مسابقات خیلی بالا بود و از حضور در این رقابت‌ها خوشحال هستم.

تنیسور روس درباره میزبانی ایران اظهار کرد: مردم ایران خیلی دوست داشتنی هستند و هر وقت درخواستی داشتیم خیلی به ما کمک کردند. از منظره اینجا خیلی لذت بردم و استادیوم تنیس هم عالی بود.

وی افزود: البته سطح کیفی زمین‌ها نیز می‌تواند بهتر شود چرا که زمین‌های کیش نسبت به اینجا خیلی بهتر بود. زمین‌های اینجا به شکلی بود که در برگشت توپ خیلی تاثیر داشت و باعث می‌شد توپ خیلی از زمین بلند شود. زمین‌ها خوب بود اما رسیدگی بیشتری شود خیلی بهتر نیز خواهد شد.

تنیسور روس با بیان اینکه سطح بازیکنان ایران نسبت به مسابقات کیش خیلی بهتر شده بود، تصریح کرد: آنها باید بیشتر تمرین کنند و در مسابقات حاضر شوند تا هر روز بهتر شوند. برگزاری این تورنمنت‌ها نیز هم به ما و هم به بازیکنان ایرانی کمک زیادی می‌کند تا بیشتر پیشرفت کنند.

کلاک در پایان درباره سطح تنیس در روسیه خاطرنشان کرد: بعضی وقت‌ها بازیکنان بزرگی مثل مدودف و روبلف در روسیه ظهور می‌کنند که خیلی قوی هستند اما بعد از ۷ یا ۸ سال از دوران اوج فاصله می‌گیرند و باز شاهد ظهور دوباره تنیسورهای جدید هستیم.