تهران- ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت: ایران تیم خوب و قدرتمندی است اما شانس بیشتری برای پیروزی در دیدار فردا داریم.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ولادو رادمانوویچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایران در فینال کافا، اظهار داشت: هر دو تیم شایسته هستند و ایران بازی‌های کمتری در مرحله گروهی پشت سر گذاشت و فرصت بیشتری برای ریکاوری داشت. ایران تیم خوبی و خط حمله قدرتمندی دارد، اما از حریف نمی‌ترسیم و مهاجمان ما نیز سطح مناسبی دارند.

وی گفت: مطمئنم دیدار هیجان‌انگیزی خواهد بود اما اطلاعات کاملی از ایران داریم و می‌دانیم حریف نیز شناخب خوبی از ما دارد. انتظار عملکردی هجومی از ایران دارم و این مسئله برای ما فرصت‌هایی می‌سازد.بازی مقابل تیم‌هایی مانند ایران همیشه سخت است و جزئیات نیز تعیین‌کننده هستند. باید از اشتباهات حریف بهره ببریم و می‌دانیم مقابل ایران چگونه بازی کنیم. فکر می کنم ۶۰ درصد شانس برتری در این دیدار برای ما است.

این مربی در خصوص غیبت سرچکو کاتانچ سرمربی ازبکستان، گفت: او مقداری بیماری دارد و در این دیدار حضور نخواهد داشت. خوشبختانه شرایطش بهتره شده و امیدوارم او هرچه زودتر بهبود یابد و به ما ملحق شود.دیدار فینال تورنمنت کافا، عصر فردا سه‌شنبه بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در شهر تاشکند برگزار می‌شود.