تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در توضیح نشست کمیسیون با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: احمدیان با اشاره به جایگاه والای نهاد مجلس در ساختار سیاسی و حقوقی کشور، بر اهمیت نگاه جامع در قانون گذاری و ضرورت تنقیح قوانین با توجه به روزآمد شدن مسائل کشور تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، عصر دوشنبه میزبان علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی بودند و در این جلسه اعضای کمیسیون با تبریک انتصاب ایشان در جایگاه نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، برای وی در این مسئولیت آرزوی موفقیت کردند و از زحمات دریابان علی شمخانی در دوره مسئولیت تقدیر کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی با تشریح دیدگاه های خود درباره چالش ها و اولویت های امنیتی کشور، بر ضرورت ارتباط پیوسته کمیسیون تخصصی مجلس با این دبیرخانه تاکید کردند.

عمویی تصریح کرد: احمدیان در این جلسه ضمن تاکید بر جایگاه مجلس از همکاری کمیسیون تخصصی با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی استقبال کرد.