دزفول- ایرنا - مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان دزفول در حوزه هنرهای نمایشی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در دزفول تا حصول نتیجه حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کاظم نظری دوشنبه در جریان بازدید از سالن های نمایش و دبیرخانه دایمی جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول افزود: نمایش برگزیده جشنواره ملی کودک و نوجوان دزفول علاوه بر تسهیل امکان اجرا در یکی از تالارهای نمایشی تهران به جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان نیز راه خواهد یافت.

مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های انجام شده که با حداقل امکانات و وجود مشکلات فراوان برای این جشنواره انجام شده قدردانی و با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای شهرستان دزفول در عرصه های مختلف فرهنگ و هنری گفت: امید است این جشنواره به سطح مورد انتظار برسد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول نیز ضمن تشریح ظرفیت هنرمندان عرصه نمایش دزفول گفت: ضرورت توجه جدی به توسعه و تجهیز زیرساخت های لازم برای فعالیت گروههای مختلف نمایشی این شهرستان از جمله خواسته های به حق هنرمندان است.
علیرضا چرخابی با اشاره به فعالیت های یکسال گذشته انجمن نمایش دزفول افزود: طی یکسال گذشته افزون بر ۱۵ نمایش در حوزهای مختلف کودک و نوجوان، طنز و جدی در سالن‌ها و پلاتو دزفول اجرا شد که چنین آماری در کشور بی نظیر بوده و با استقبال خوب مردم مواجه شده و یکی از اقدامات خوب هنری این شهرستان و قابل تقدیر است.
به گزارش ایرنا، در این بازدید مقرر شد علاوه بر حمایت مالی هزینه اعزام و حق الزحمه داوران جشنواره دزفول توسط انجمن هنرهای نمایشی کشور تامین شود که کمک بسزایی به تامین منابع مالی جشنواره خواهد بود.