یاسوج- ایرنا- دومین دوره همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، مدیرکل و دبیر ستاد انتخابات کشور و معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان و هرمزگان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه در حاشیه این همایش در یاسوج، اظهار کرد: همه تلاش دشمنان نظام اسلامی این است که اتحاد ملت و دولت را کمرنگ کنند.

سید جواد هاشمی مهر افزود: با تدبیر رئیس جمهور و سیاست‌های دولت شاهد یک دیپلماسی فعال و قوی در عرصه بین المللی هستیم و ایران اسلامی در حال برقراری ارتباط با تمام دنیا است و دشمن از این تحرک و پویایی جمهوری اسلامی نگران است و قطعاً توطئه‌های دشمنان چندبرابر خواهد شد.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران با عمل و رفتار درست مسئولان در تمام عرصه‌ها راه به جایی نمی‌برند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم که یک انتخاب سالم، با امنیت بالا و مشارکت حداکثری در سطح استان برگزار کنیم.

دومین دوره همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان و هرمزگان در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.