ایلام - ایرنا - مدیرکل بازرسی استان ایلام با اشاره به اینکه باید رضایتمندی مردم در اولویت کار دستگاه‌های اجرایی ایلام قرار گیرد، گفت: دستگاه‌های اجرایی بر روند ارائه خدمات نظارت دقیق داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مالک روشنی روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی ایلام اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از ۵۲ درصد از مردم استان جزو جامعه هدف تامین اجتماعی هستند، این موضوع یکی از دلایل اهمیت این دستگاه در جامعه امروز است.

وی عنوان کرد: بر همین اساس مدیران باید نظارت کافی و دقیق را بر مجموعه داشته باشند و در برخورد با مردم رضایتمندی آنها را در اولویت کار خود قرار دهند.

بازرس کل استان ایلام در خصوص گرفتن حق بیمه هنگام صدور پروانه کار ساختمانی نیز گفت: باید این مسئله به صورت شفاف برای مردم تبیین و تشریح شود که در قبال اخذ آن مردم از چه مزایایی بهره مند می شوند تا مردم هم همراهی کنند.

روشنی افزود: در وضعیت فعلی اخذ این مبلغ بدون اینکه مردم در جریان عواید آن قرار بگیرند برای آنها خوشایند نیست و سبب نارضایتی شده است.

وی با اشاره به برنامه بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های دولتی و خدمات‌رسان نیز اظهار داشت:بازرسی استان بر اساس سیاست های سازمانی و تاکیدات ریاست عالی سازمان بازرسی کل کشور در این خصوص به صورت جدی در حال فعالیت است، در این بازدیدها نحوه برخورد با مردم و عوامل معطل ماندن امورات آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد:در صورت مشاهده هرگونه مشکل با دستگاه بازرسی شونده وفق مقررات برخورد خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز به ارائه گزارش کامل از وضعیت دستگاه مطبوع خود پرداخت و بیان داشت: با توجه به ماهیت درآمد هزینه‌ای بودن تامین اجتماعی و تعداد زیاد مستمری بگیران و حقوق‌بگیران آن می طلبد دستگاههای اجرایی در خصوص پرداخت مطالبات این دستگاه اقدام کنند.

علی اشرف تابانی افزود: ۳۱۱ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.