بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در خراسان شمالی گفت: عاملان برداشت غیر مجاز ۹۰۰ میلیون ریالی از حساب بانکی شهروندان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید یگانه پور در این خصوص اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها کرده‌اند، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی بعمل آمده مشخص شد که این افراد با ترفندهای مختلفی از جمله ارسال پیامک حاوی لینک جعلی با عنوان ثبت نام در لیست یارانه بگیران و سهام عدالت اقدام به کلاهبرداری می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه در روند رسیدگی به این پرونده مشخص شد که متهمان ۲ نفر هستند، تصریح کرد: بعد از شناسایی محل اختفای آنها هر ۲ نفر دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی عنوان کرد: متهمان بیش از ۹۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی شکات پرونده به صورت غیر مجاز برداشت کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از شهروندان خواست، در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس مردمی و یا تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ که به طور شبانه روزی فعال است در میان بگذارند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.