به گزارش چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس، آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با مدیران و معاونان ادارات سازمان تبلیغات اسلامی فارس در شیراز افزود: سازمان تبلیغات سبقه کار روحانیت آن هم تقریبا به سبک سنتی دارد و حوزه هنری هم در راستای کار سازمان تبلیغات به نحوی انجام وظیفه می کند که البته آنها سبک دیگری را ارایه می دهند.
وی، ضمن تاکید بر لزوم تحلیل سبک کار امام ادامه داد: متاسفانه ما در بحث تبلیغ از این نوع تحلیل روشی غافل هستیم، محتوا را یاد گرفتیم روش را هم باید کار کنیم.
امام جمعه شیراز اظهار کرد: امکانات ما به تناسب نیاز کم است و فرض کنیم هیچ کاری نکنیم اما خودمان که می توانیم منبری باشیم و اگر به هدف بزنیم کار درست می شود و این قسمت را تحلیل کنید که امام چگونه و به چه سبکی می گفت که اثر داشت؟
آیت الله دژکام افزود: در کار تبلیغ اگر به ملاک اثرگذاری کار خود ارزش دهیم باید دنبال چیزی بگردیم که در منبری های قدیم ما بود، قدیمی ها توسل داشتند و به نحوی دنبال اثربخشی حرفشان بودند. یکچیزی فراتر از ظاهر کلمات در وجودها بود که به میدان میآمد و تاثیر میگذاشت.