زنجان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: واژگونی پژو پارس در آزادراه زنجان - قزوین یک فوتی و یک مصدوم برجا گذاشت.

غفور آقاجانلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح امروز گزارش یک فقره تصادف توسط اورژانس به پایگاه امداد و نجات جاده ای اطلاع داده شد.
وی اظهار کرد: بلافاصله ۲ تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی با بیش از یک ساعت تلاش بی وقفه اقدام به رهاسازی فوتی این حادثه کردند.
آقاجانلو تصریح کرد: مصدوم این حادثه نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.
وی ادامه داد: پایگاه امداد جاده ای هلال احمر غزال خرمدره، اورژانس، پلیس راه و امداد خودرو از عوامل حاضر در صحنه تصادف بودند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

واژگونی سمند در آزادراه زنجان - قزوین چهار نفر را مصدوم کرد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان همچنین از واژگونی یک دستگاه سمند در کیلومتر ۶۰ آزادراه زنجان - قزوین خبرداد و گفت: این حادثه چهار مصدوم برجا گذاشت.
آقاجانلو افزود: ساعت ۸:۰۲ دقیقه امروز گزارش یک فقره تصادف توسط اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اطلاع داده شد.
وی یادآور شد: بلافاصله ۲ تیم جاده ای متشکل از پنج نجاتگر همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی تا رسیدن تیم اورژانس اقدام به تثبت صحنه حادثه و کنترل ترافیک آزادراه کردند.
آقاجانلو خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی ادامه داد: عملیات در این تصادف رانندگی ساعت ۸:۳۳ پایان یافت.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.