زنجان - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اجرای بند (ی) مربوط به افزایش حقوق و رفاهیات کارکنان ‌شهرداری در دست بررسی است و به زودی اجرا می‌شود.

مجید ناصحی‌ مقدم روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره نحوه اجرایی شدن بند (ی) کارکنان شهرداری زنجان، افزود: در احکام سال ۹۸ بندی در قانون آمده است که بند (ی) نام دارد و از زمانی که شورای ششم مستقر شد، کارکنان به اجرا نشدن این موضوع معترض بودند.

وی با بیان اینکه با استقرار شهردار خواستار پیگیری این موضوع شدیم، افزود: طبق بررسی انجام شده مشخص شد اجرای بند (ی) در برخی موارد منطبق با قانون افزایش پیدا نکرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه یکی از اقدامات معاونت نیروی انسانی پیگیری همین موضوع بود، اضافه کرد: البته کار زمانبر بود چون باید تک تک پرونده‌ها بررسی می‌شد که این کار اتفاق افتاد.

وی افزود: البته طبق بررسی مشخص شد که این قانون برای همه یکسان نیست و مبالغ احکام کارکنان متفاوت است، اما با کارهای انجام شده، روند کار در مسیر درستی قرار گرفته است و به زودی عملیاتی خواهد شد.

ناصحی مقدم در ارتباط با نحوه اجرایی کردن این قانون نیز گفت: برای امسال احکام اصلاح می‌شود و برای ما به التفاوت سالهای گذشته نیز ردیف بودجه باید پیش بینی شود که قطعا شورا با آن موافقت خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: به هر میزان که به مسائل رفاهی کارکنان توجه شود قطعا در جلب رضایت کارکنان و خانواده‌هایشان مؤثر خواهد بود که در مقابل، آنها با توان بیشتری به اجرای مأموریت‌های محوله پردازند و در نهایت خدمات مناسب‌تری نیز به شهروندان ارائه خواهند داد.

وی به مصوبه اخیر شورای شهر زنجان در حوزه پرداخت کمک هزینه رفاهی به ازای هر فرزند جدید اشاره کرد و گفت: بر همین اساس به فرزند اول یک میلیون تومان، فرزند دوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و فرزند سوم ۲ میلیون تومان کمک رفاهی پرداخت خواهد شد و براساس نظر شورای شهر به فرزندان سوم به بعد نیز مبلغ ۲ میلیون تومان کمک رفاهی پرداخت می‌شود.

به گزارش ایرنا، برخی از کارکنان شهرداری از سال گذشته به نحوه اجرای بند (ی) کارکنان شهرداری اعتراض کرده و خواستار اجرای دقیق آن بودند.