ورامین - ایرنا - همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه، کارکنان و مسئولان دستگاه قضایی ورامین با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، با گباران کردن مزار شهدا، با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه،کارکنان و مسئولان دستگاه قضائی شهرستان ورامین روز پنجشنبه با حضور در گلزار شهدای حسین‌رضا ورامین، با نثار گل به مزار پاک شهدا، بر ادامه راه شهیدان در خدمت رسانی به مردم و برقراری عدل و عدالت در جامعه تأکید کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: شهیدان هرگز نمی میرند و نزد خداوند خود روزی می‌خورند، شهدا ناظر اعمال ما هستند و همه در بزنگاه های زندگی به عنایات خاصه شهدا نیاز داریم.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: ما امانتدار خون شهدا هستیم و انقلاب هر کجا که با مشکل مواجه شد، خون شهدا به یاری مردم و مسئولان آمد و قطعا در حفظ انقلاب اسلامی شهدا پیشگام بوده و هستند.

وی تصریح کرد: مقاومت، ایستادگی و برکت خون شهدا در حفظ کیان کشور باعث شد که در روزهای اخیر، شاهد فلاکت و بدبختی منافقینی بودیم که در دوران ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، بهترین یاران انقلاب را شهید کردند که قطعا هدایت شهدا در این راه اثر گذار بوده است.

این مسئول وظیفه مسئولان را ادامه راه شهدا اعلام و خاطرنشان کرد: شکرگزاری برای مسئولان، تنها ارئه خدمت بهتر به مردم و بزرگترین خدمت به فرهنگ شهید و شهادت، خدمت به مردم نجیب ایران اسلامی است، هفته قوه قضائیه بهترین فرصت برای تبیین خدمات این قوه است چرا که سنگر قضاوت همیشه حساس بوده و باید در این مسیر حق امانت را ادا کنیم تا از لغزش ها در امان باشیم.

محمودی با اشاره به نقش آیت الله دکتر بهشتی در قوه قضاییه یادآور شد: آیت الله دکتر بهشتی شخصیتی وارسته بود که واژه گذشت و صلابت را به درستی معنا کرد، ایشان مجاهدی خدوم بود و مظلومانه و با ایثار از امام خمینی (ره) دفاع می کردند، به همین دلیل امام در وصف ایشان فرمودند که من از شهادت بهشتی ناراحت نیستم از مظلومیت ایشان سخت غمگین وناراحت هستم.

اول تا هفتم تیرماه، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.