ارومیه - ایرنا - رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ظرفیت آذربایجان‌غربی در این رشته ورزشی از لحاظ نیروی انسانی و زیرساخت‌ها مناسب و برگزاری با کیفیت تور آذربایجان نمایانگر این موضوع است.

به گزارش ایرنا، رسول اسدی روز پنجشنبه در مجمع انتخابات رییس هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی در ارومیه افزود: فدراسیون دوچرخه سواری رویکرد قهرمانی دارد و هرچند کمیته همگانی در فدراسیون فعال است ولی قهرمانی هدف اول و مهم ماست.

وی با اشاره به میزبانی‌های با کیفیت استان آذربایجان‌غربی از تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان اظهار کرد: شرایط این استان از لحاظ نیروی انسانی چون مربیان و ورزشکاران و زیرساخت‌ها مناسب و قابل توجه است.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: وظیفه فدراسیون‌ها و ادارات کل ورزش و جوانان ریل گذاری در مسیر کار هیات‌های ورزشی است با این حال هیات‌ها باید نقش اسپانسرها و بخش خصوصی را جدی بگیرند و با توجه به شرایط محدود منابع دولت، اهمیت این موضوع دوچندان است.

مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری آذربایجان‌غربی امروز برگزار و «ابوالفضل مجیدی» با کسب ۱۵ رای برای یک دوره چهار ساله به عنوان رییس هیات دوچرخه سواری استان انتخاب شد.