کاشان - ایرنا - فرماندار آران و بیدگل گفت:مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان باید از همه توان خود برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند و بنا داریم با تلاش جهادی همه مدیران، شهرستان آران و بیدگل را به کارگاه سازندگی و توسعه تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر رضایی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل افزود:طرح های نیمه تمامی که مدت ۳۰ سال از آغاز عملیات آنها در آران و بیدگل گذشته و سال ها نیمه تمام مانده بود با اقدامات جهادی دولت سیزدهم یا به بهره برداری رسیده و یا در آستانه بهره برداری است.

وی اظهار کرد:مدیر دستگاه اجرایی باید از حداکثر اختیار خود برای رفع مشکل مردم استفاده کند، ملاک ما در ارازیابی مدیران، مردم داری و رفع مشکل مردم در کوتاه ترین زمان ممکن است.

فرماندار آران و بیدگل بیان کرد:امروز قوه قضائیه شهرستان در صف جهاد قضایی قرار دارد و مسوولان نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های اجرایی آران و بیدگل با مجاهدت پیگیر رفع مشکلات مردم هستند.

رضایی گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک امانت در دست ملت ایران است و حفظ این نظام الهی از اوجب واجبات می باشد، بزرگ ترین سرمایه این نظام مردم هستند و مدیران جمهوری اسلامی در هر رده نقش مهمی در صیانت از نظام اسلامی دارند.

وی اظهار کرد:رضایت مندی مردم با تلاش خوب مدیران حاصل می شود ، مدیران اجرایی شهرستان آران و بیدگل عملکرد طبق ارزیابی ها مطلوب است و با اخلاص به وظایف خود عمل می کنند.

فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی از مهم ترین رویداد ها در سال جاری است و وظیفه ما برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد مهم است و هیچ مدیر اجرایی نباید وارد بازی سیاسی شود و به کسی هم نباید اجازه دهیم دستاوردهای دولت را به نام خود مصادره کند،انجام این خدمات وظیفه ما بوده و باید به نام دولت جمهوری اسلامی به مردم معرفی شود.

رضایی گفت: از مدیران شهرستان تقاضا داریم درخواست های مردم در خود شهرستان رفع شود و مردم را به مرکز استان ارجاع ندهیم ، این به هنر و خلاقیت مدیریتی مدیران آران و بیدگل بستگی دارد.

وی افزود: اگر مدیری احساس می کند که خسته شده و توان ادامه کار را ندارد ،خودش تقاضای جابجایی داشته و منتظر تصمیم دیگران نباشد،هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه خدمت مطلوب به مردم است و ما مدیران ابزار این هدف می باشیم.

شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۱۵ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.