کرج – ایرنا- شهردار کرج اعلام کرد: تولید روزانه آسفالت در کارخانه آسفالت این شهر به ۸۰۰ تن رسید که رکورد جدیدی در هشت سال گذشته است.

به گزارش ایرنا، مهرداد کیانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بدون اشاره به میزان تولید روانه آسفالت کارخانه کرج در سال های گذشته افزود: بیش از ۷۲ هزار تن آسفالت طی سه ماهه اول سال جاری در کارخانه آسفالت کرج تولید شد که نسبت به سال گذشته افزایش چند برابری دارد.

شهردار کرج اظهار کرد: با وجود افزایش ۶۰ درصدی قیمت قیر و مصالح مورد نیاز تولید آسفالت،ظرفیت تولید آسفالت را برای بهسازی معابر کرج بالا بردیم .

کیانی با اشاره به توزیع بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت به مساحت تقریبی ۹۷ هزار مترمربع طی ماه گذشته در سطح مناطق شهر کرج، یادآور شد : نهضت آسفالت و ساماندهی معابر کرج با شتاب پیش می رود.

شهردار کرج با بیان اینکه نهضت آسفالت با کیفیت مطلوب به منظور ارتقای کیفی و مناسب‌سازی معابر، اجرا می‌شود، عنوان کرد: در زمان حاضر اجرای عملیات تولید و پخش آسفالت با چند تیم فعال به صورت شبانه روزی با نظارت دقیق نیروهای اداره معابر شهری سازمان در سطح مناطق پیگیری می‌شود.

کیانی گفت:‌ پیش بینی می شود تابستان امسال با تلاش شبانه روزی تیم های پیمانکاری بیشتر معابر آسیب دیده کرج ترمیم و رضایتمندی مردم جلب شود.

کلانشهر کرج ۲۰ میلیون متر مربع معبر اصلی و فرعی دارد.