ساری- ایرنا - دورهمی جدید بازیکنان نساجی برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران با هدایت سید "مهدی رحمتی" از امروز شنبه در ورزشگاه وطنی باحضور پرشور تماشاگران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازیکنان تیم نساجی مازندران عصر امروز شنبه در ورزشگاه وطنی در قائمشهر تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر «سید مهدی رحمتی » سرمربی خود آغاز کرده است .

هر چند بارش باران سراسر استان‌مازندران و شهر قائمشهر را در برگرفته است اما هواداران در این شرایط جوی تیم نساجی را تنها نگذاشتند و در نخستین جلسه تمرین تیم حضور یافتند.

نساجی چی ها با صدا زدن نام «سید مهدی رحمتی» به نوعی همراهی ‌وحمایت خود را از سرمربی جدید تیم اعلام کردند.

نساجی در حالی امروز در ورزشگاه وطنی قائمشهر نخستین تمرینات خود را در حال انجام است که همواره بدلیل نبود زمین تمرینی استاندارد در مازندران این تیم اردوهای تمرینی خود را در تهران برگزار می کند.

برگزاری تمرینات تیم در قائمشهر که کاشانه آن به شمار می رود همواره از سوی هواداران و نساجی چی هامطرح‌است و سید مهدی رحمتی در نشست خبری امروز نیز اعلام کرد در صورت وجود زمین مناسب علاقمند به برگزاری تمرینات تیم‌در مازندران هستم .

سرمربی تیم نساجی مازندران امروز در حاشیه تمرین تیم در جمع هواداران ضمن قدردانی از حضور و حمایت آنان گفت که فصل پیش رو فصل سختی برای تیم است.

سید مهدی رحمتی ادامه داد : همانطور که تاکنون همواره این تیم ریشه دار را در تمام میادین ورزشی حمایت کردید این‌حمایت ها را در فصل جاری داشته باشید.

در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی عملکرد خوبی نداشت و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و این تیم همچنین در بازی های آخر خود در جام حذفی و لیگ برتر با شکست های سنگین مغلوب استقلال و پرسپولیس شد.