تهران- ایرنا- جنجال و درگیری با داور در یک دیدار دوستانه نشان می‌دهد فوتسالی‌ها قرار نیست دست از این اتفاقات بردارند.

به گزارش ایرنا،‌ لیگ برتر فوتسال ایران از ۲۰ تیرماه آغاز می‌شود و تیم‌های مختلف برای آماده‌سازی خود با تیم‌های دیگر بازی‌های تدارکاتی برگزار می‌کنند.

یکی از این دیدارهای تدارکاتی روز گذشته بین تیم‌های گیتی‌پسند و کراپ الوند در قابل یک چهارجانبه در شهر ری برگزار شد. در اواخر نیمه نخست این دیدار، علیرضا جوان ملی‌پوش تیم کراپ با یک حرکت خشن رو محمدرضا سنگ‌سفیدی خطا کرد و داور با یک کارت زرد او را جریمه کرد.

این ملی‌پوش بعد از گرفتن کارت زرد، اعتراض تندی به داور داشت و داور هم با یک کارت زرد دیگر بازیکن را از زمین اخراج کرد.

این کارت قرمز جرقه درگیری در این دیدار دوستانه بود. بعد از این اخراج رضا لک سرمربی تیم فوتسال کراپ وارد زمان شد و به شدت به داور بازی اعتراض کرد. کادرفنی این تیم نیز به همراه سرمربی خود وارد زمان شدند و بازی برای چند دقیقه متوقف شد.

تیم کراپ در این بازی دوستانه نشان داد که فوتسالی‌ها قصدی برای اعتراض نکردن به داور ندارند و می‌خواهند به این روند غیرحرفه‌ای در لیگ برتر ادامه دهند. البته این اتفاقات تنها به تیم خاصی تعلق ندارد و همه تیم‌ها در زمان مشخص خود می توانند یک بازی را به جنجال و درگیری بکشانند.

بدون شک این حجم از اعتراضات در لیگ برتر باعث می‌شود تا بازیکنان ملی‌پوش در دیدارهای بین‌المللی به خود اجازه دهند تا با داور وارد حاشیه و جنجال شوند که در نهایت داور هم با یک کارت زرد یا قرمز به سرعت آن‌ها را تنبیه می کند و در آخر تیم ملی کشورمان متضرر می‌شود.

تنها راه جلوگیری از این اعتراضات برخورد قاطع و محکم داوران و کمیته انضباطی با بازیکنان و کادرهای فنی خاطی است تا این اتفاقات بیشتر از این به این رشته جذاب آسیب نرساند.