کرمانشاه- ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری سه نفر از عاملان عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در پارک دانشجو این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «علی عزیزیان» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه سه نفر در پارک دانشجو هرسین اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح کرده و باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده اند، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس در راستای حراست و صیانت از امنیت شهروندان و با توجه به وظیفه ذاتی خود مقتدرانه به موضوع ورود پیدا کرده و پس از متواری شدن افراد عربده کش با یک دستگاه خودرو ال ۹۰، نسبت به تعقیب آن ها اقدام و پس از طی مسافتی خودرو متواری را متوقف و هر سه نفر را مقتدرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزیان همچنین از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: پلیس حافظ امنیت مردم است و اجازه نمی دهد عده ای معدود به هر نیت و انگیزه ای باعث رعب و وحشت شهروندان شده و امنیت را با چالش مواجه کنند.

رئیس پلیس هرسین در ادامه از جمع آوری ۱۶ معتاد متجاهر در این شهرستان و در راستای مرحله دوم طرح پاکسازی مناطق آلوده خبر داد و با اشاره به جمع آوری ۱۵ معتاد متجاهر دیگر در مرحله اول طرح گفت: با اجرای این مرحله، تعداد معتادان جمع آوری شده به ۳۱ نفر رسیدند.

وی از تحویل معتادان متجاهر جمع آوری شده به کمپ ماده ۱۶ خبر داد.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در پاوه

جانشین انتظامی پاوه از کشف ۱۰ تن چوب گردو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شمشیر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ "وحید خسروی" اظهار داشت: در بازرسی از کامیون توقیفی ۱۰ تن چوب گردو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی گفت: در این رابطه راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

محموله سیگار و پارچه قاچاق در پاوه به مقصد نرسید

جانشین فرمانده انتظامی پاوه در ادامه گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان، یک محموله ۱۰۵ هزار نخی سیگار و ۱۳۰ متری پارچه قاچاق به ارزش ۷۶۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ خسروی اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش نوسود پس از اطلاع از حضور تعدادی قاچاقچی در ارتفاعات دره هرات این شهرستان سریعا به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان پس از مشاهده ماموران با به جا گذاشتن بار خود اقدام به فرار کردند، افزود: در بازرسی های انجام گرفته ۱۰۵ هزار نخ سیگار به همراه ۱۳۰متر پارچه قاچاق به ارزش ۷۶۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ خسروی در پایان از شناسایی قاچاقچیان متواری خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری آن ها ادامه دارد.

دستگیری عامل تیراندازی در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای این شهرستان در کمتر از یک ساعت خبر داد و گفت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح در یکی از مناطق روستایی شهرستان کنگاور ، ماموران رسیدگی به موضوع برای دستگیری عامل تیراندازی را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ " حیدر حق جویان " افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند عامل تیراندازی را که در حال فرار به یکی از شهرستان های همجوار بود را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

وی گفت: در این راستا ضمن تشکیل پرونده ، متهم جهت صدور حکم لازم به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی منجر به جرح در کرمانشاه خبر داد و گفت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی در محله چمن کرمانشاه، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۵دولت آباد جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: ماموران پلیس پس از حضور خود علاوه بر پایان دادن به درگیری، اقدام به دستگیری سه نفر از عوامل اصلی این نزاع دسته جمعی پس از مدتی تعقیب و گریز کردند.

وی در پایان از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.