تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال امید از برگزاری اردوی خارجی امیدها در تیرماه در روسیه یا ترکیه خبر داد.

مهران فرقانی سرپرست تیم امید در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره برنامه‌های این تیم پس از شرکت در بازی‌های غرب آسیا، اظهار داشت: یکسری بازیکن به غیر از بازیکنانی که همراه تیم در تورنمنت غرب آسیا شرکت کردند، قرار است در دو گروه در یک مینی کمپ سه روزه محک زده شوند و سرمربی تیم امید شرایطشان را بررسی کند. اردوی گروه اول که شامل بازیکنانی است که در تهران حضور دارند، از فردا آغاز می‌شود و هفته آینده هم بازیکنان مدنظر رضا عنایتی که در شهرهای دیگر بازی می‌کنند در سه جلسه تمرینی توسط کادر فنی تیم امید محک زده می‌شوند.

فرقانی درباره اردوی خارجی تیم امید در تیرماه هم اظهار کرد: تیم امید در دهه سوم تیرماه در روسیه یا ترکیه اردو خواهد زد و در این اردوی ۹ روزه بازی‌های تدارکاتی برگزار خواهد کرد. در صورتی که تیم به ترکیه برود با تیم‌های امید چند کشور که اردوی همزمان دارند، بازی خواهیم کرد و اگر تیم به روسیه برود با امید روسیه بازی می‌کنیم.

سرپرست تیم امید در پایان با بیان اینکه تورنمنت غرب آسیا یک محک جدی برای تیم بود، اظهار داشت: تیم هر دو روز یک بار بازی کرد و تحت فشار قرار گرفت و فرصتی خوبی بود که عنایتی به یک شناخت خوب از بازیکنان رسید.