تهران- ایرنا- گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نشست علنی امروز- سه شنبه ششم تیرماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۲ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است گزارش کمیسیون اصل (۹۰) قانون اساسی در مورد آلودگی هوا و تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح جامع مدیریت شهری و روستایی بررسی شود.

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد کانون های وکلای دادگستری و اتحادیه کانون های وکلای دادگستری ایران، گزارش کمیسیون اصل (۹۰) قانون اساسی در مورد ارزیابی اثر فعالیت پتروشیمی‌های متانولی بر منابع بخش عمومی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

همچنین نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی (اعاده شده از شورای نگهبان)، گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح تأسیس سازمان ملی اقامت را بررسی می کنند.

امروز گزارش شور دوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل (۴۴) قانون اساسی در مورد طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.